« QSL返信 | Main | 2010 WPX RTTY JA#4 »
部分参加で、Assisted のJA7OWD さんの 2/3 のスコアだったのに、ラッキーでした。
July 31, 2010 in jh4utp contest result | Permalink Tweet
The comments to this entry are closed.
Listed below are links to weblogs that reference 2009 WW SSB 28 JA#1:
Comments